BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 8, 2011

i'm happy for you...

tak sngka kn... upenya dh lme kta xjd mcm dlu... rpt, kongsi citer sma2... story2..

truly, i really miss our old time together but,
all gone already..

only left is memories...
an unforgettable memories..
skang mngkin kau dh berbahagia dgn cara hidup kau...

tp aku masih lg motivate diri aku ni..
serius, aku masih sukar nk buang semua ni..
dn aku tidak lngsung berniat utk membuangnya..
tp selagi rsa ini tidak dibuang selagi tu aku akn tersiksa...

sebagai kawan aku akn selalu mndoakan kesejahteraan kau...
aku harap kau akn ketemu seorg shbat yg lebih baik...
perhubungan persahabatan kita sgt indah..
tp syg, hnya seketika..
aku masih lg bersyukur kerna aku mengenali kau sbg shabat ku....

dh 3 bulan aku mncari diri sendiri..
tk sangkakan...
sakit persahabatan lbh teruk dr skit percintaan....
lepas ni aku tk tau, sma ada aku berani utk berkwn ataupun tidak..

yaa...
aku mmg ska berkwn tp slepas smua ni t'jd aku tarik diri..
aku tdak kuat utk berthn...
thn dr kecewa dn terseksa..

brg yg pernah kau bg pd aku ketika kita bersekolah,
masih lg aku simpan dgn rapi..
cuba yg membezakannya..
aku telah mnyimpannya jauh dr pndanganku..
maaf, aku tidak beniat utk tdak mghargai brg itu.
tp brg2 itu mngingatkan aku tntang cerita kita bersama...
segala hadiah dn barang yg kau beri menunjukkan 
maksud tertentu..
dn aku tdak sggup utk mgigati smua itu lg...
ia terlalu mnyakitkan..

aku pnat utk bertmankn air mata..
cukup laa..
aku ingin kmbali tersnyum walaupun perit dihati..
namun akn aku gagahi..

tp setelah aku lihat dr jauh tntang perkembangan 
tntg kau...
aku gmbira..
kau smakin bahagia..

i'm happy for you..
dn aku harap kau akn selalu bahagia..
penderitaan dn kekecewaan hnya sebntar..
lma2 nnt aku akn terbiasa..
*kte taw, kte dh xlayak nk jd kwn bek awk daa..
tp terima kasih ea..
thnx a lot..



0 comments: