BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 19, 2011

begini skitnya rindu?

argh! skitnya bila kna tggung rindu yg mnggunung nieyh... andai sja dpt aku luah kata rndu, pasti akn ku lakukannya..

 na rindu awk! rndu sgt....!

tp nk buat cnna.. aku hnya dpt luahkan dlm hati je... payah bila rsa rndu tnpa punca... rndu sgt nk tgk muka dia.. rndu nk dgr cra dia ckp, cra dia bermain tgn, cra dia tersenyum.. n mostly mata yg agak cuit bg pglihatan aku...
argh! sungguh aku rndukn dia... aku tk dpt menipu hati ini lg.. setiap hari nma dia ttp dibibir.. kat mna aku nk cri dia nieyh? disbbkn rndu gak laa aku slalu mluahkan pd org lain.. jhtnyew aku nieyh! aku dh mcm mainkn perasaan org la plak.. dh skian lma aku tk jmpa dia.. tp knapa perasaan rndu nieyh tba2 hadir? sblum nieyh aku tk kisah pn.. siap bleh...
arghh!!! tk mgkin cinta dh mnjalar dlm hati nieyh! aku tk nk... aku tk nk!!! 

awk ad kat na? cnna na nk cri awk nieyh? tk kn kna pgi sna kowt?

mk!! adk rndu dia.. ap adik nk buat nieyh?
tlg laa adik mak.. tp adk tk berani..
adik keliru.. sbb pa hnya dia n seseorg tu slalu
dlm fikiran adk...

0 comments: