BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

aKu!!!

adakalanya aku trfikir.... ada tk org kisah pasal aku? or peduli tntg aku? pentingkah aku utk org disekeliling ku?

perasaanku ada org jaga tk? hati aku pulak mcmana, terjaga?
ntah laa.. aku tiada jwpan utk smua nie..
tp knapa aku perlu dn harus mnjaga perasaan mereka?
kenapa aku tidak boleh bersikap seperti mereka.?
dn knapa aku dicipta utk tidak mnjd seseorg yg kejam..

perbuatan mereka kepada aku mmg kejam..
nmun aku msih lg memberi peluang...
aneh! namun tk smua memlakukan perkara yg sma
kepada aku...
hnya segelintir shj...
sedih? mgkin terlampau sedih..
hingga aku sendri pn tk pasti apa yg aku rasa skang ni.!

aku sedar yg aku tidak seharusnya berskap seperti ni..seharusnya kau bersyukur kerna diberi kesempatan utk mempelajari pelbagai pengajaran.. dn ping pnting mengenali kehendak seseorg yg bergelar manusia..

aku tidak mnyesal diuji sebegini..
tp aku hnya pinta kekuatan hakiki..
supaya aku bisa bertahan..

dr awl aku tahu.. hati dn perasaan ku tk 
penting sma skali.. siapa yg sudi mnjga sekeping hati 
yg tiada nilainya.. kan???

lgpun tman baik aku kn airmata...
jka tiada kecewa, derita dihati..
masakan airmata duka akn mgalir..
ye x?? huhuhu....

 

0 comments: